C
|
F
|
C
|
F
|
C
|
F
|
C
|
F
|
C
|
F
|
C
|
F
|
C
|
F
|
C
|
F
|
50
|
122,0
|
37
|
98,6
|
24
|
75,2
|
11
|
51,8
|
-02
|
28,4
|
-15
|
05,0
|
-28
|
-18,4
|
-41
|
-41,8
|
49
|
120,2
|
36
|
96,8
|
23
|
73,4
|
10
|
50,0
|
-03
|
26,6
|
-16
|
03,2
|
-29
|
-20,2
|
-42
|
-43,6
|
48
|
118,4
|
35
|
95,0
|
22
|
71,6
|
09
|
48,2
|
-04
|
24,8
|
-17
|
01,4
|
-30
|
-22,0
|
-43
|
-45,4
|
47
|
116,6
|
34
|
93,2
|
21
|
69,8
|
08
|
46,4
|
-05
|
23,0
|
-18
|
-0,4
|
-31
|
-23,8
|
-44
|
-47,2
|
46
|
114,8
|
33
|
91,4
|
20
|
68,0
|
07
|
44,6
|
-06
|
21,2
|
-19
|
-02,2
|
-32
|
-25,6
|
-45
|
-49,0
|
45
|
113,0
|
32
|
89,6
|
19
|
66,2
|
06
|
42,8
|
-07
|
19,4
|
-20
|
-04,0
|
-33
|
-27,4
|
-46
|
-50,8
|
44
|
111,2
|
31
|
87,8
|
18
|
64,4
|
05
|
41,0
|
-08
|
17,6
|
-21
|
-05,8
|
-34
|
-29,2
|
-47
|
-52,6
|
43
|
109,4
|
30
|
86,0
|
17
|
62,6
|
04
|
39,2
|
-09
|
15,8
|
-22
|
-07,6
|
-35
|
-31,0
|
-48
|
-54,4
|
42
|
107,6
|
29
|
84,2
|
16
|
60,8
|
03
|
37,4
|
-10
|
14,0
|
-23
|
-09,4
|
-36
|
-32,8
|
-49
|
-56,2
|
41
|
105,8
|
28
|
82,4
|
15
|
59,0
|
02
|
35,6
|
-11
|
12,2
|
-24
|
-11,2
|
-37
|
-34,6
|
-50
|
-58,0
|
40
|
104,0
|
27
|
80,6
|
14
|
57,2
|
01
|
33,8
|
-12
|
10,4
|
-25
|
-13,0
|
-38
|
-36,4
|
||
39
|
102,2
|
26
|
78,8
|
13
|
55,4
|
0
|
32,0
|
-13
|
08,6
|
-26
|
-14,8
|
-39
|
-38,2
|
||
38
|
100,4
|
25
|
77,0
|
12
|
53,6
|
-01
|
30,2
|
-14
|
06,8
|
-27
|
-16,6
|
-40
|
-40,0
|
dilluns, 24 de febrer del 2014
CONVERSIÓ DE GRAUS CENTÍGRADS A GRAUS FAHRENHEIT
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada